18 January 2010

KEHIDUPAN 2010

SALAM...

udah lme aweks penyus x chitchat kat blog sdri..
so now i'm here...

januari...
keje boleh dikatakan byak..

januari....
hubungn cinta pn byak dugaan manis n pahit...

emmmm...

januari jgak...
pelbagai bebanan aku harungi...
tanpa mengeluh,,
tanpa perkataan "serabut"..
kerna..itu sume tngungjawbku sebagai
kakak sulong..

entahlah...januari nie..ku rasekn..
hidup sekadr cukup jew..
tp aku msih lg dpt bertahan
selgi aku mmpu tahn aku akn gagahkn juga..

cinta...
hubungan aweks penyus n mat penyus..
ok n x ok...
aku terlalu manj kot..
xbleh xjmpe sehri...
air mata psti meleleh...
hehehehehhe
die amatlah istimewa buat aweks penyus...
aweks xnk ape2 terjdi kat mat penyus...
walau apepn terjadi...
cinta ku kasihku terhdpnye tetp utuh...
semoga kami cepat disatukan..
agar gelora cinta tenang kembali...


No comments: