06 April 2010

boring nye!!!!!!!!

Salam.....
emmmm...
lamenye aweks ganu xcoret ape ape kat blog nie...
lgpun xde ape ape aktiviti menarik..
just umah-pejabat... pejabat-rumah...lau ade pun rahsia...sebab rahsia..hehehehehhe
bulan nie... aku asyik sakit sakit je..demam lah..sakit urat lah..rase macam imunisasi badan nie lemah je...
emmmm...ape rase rasenye nak masak ye...
menu yang best nk makn makn kat pejabat...ritu makn nasi ayam..
minggu nie rasenye nk makan mee kuning lah lak...
kite wat sup ke..tommyam ke...
best gak kan..
lgpun kat umah aku & patner aku je yang ade..
aku masak aku sdri yang makan...xbest tau..
bayang kan lah kawan kawan..umah lau sunyi tanpa orng nie xbest tau..
tekanan hidup tau..
ok lah..kat cini jelah..luahan hati xberape meluah..heheheheh...
(peratusan kecerdasan otak adalah 40%)

No comments: