24 May 2010

TERIMA KASIH SUME..muahmuahmuahmuahmuah

selamat pagi...
assalamualaikum....
syang kasih..kawan...shabat...
terima kasih ok..
aku beruntung..
sebab dikelilingi oleh..
kawan-kawan dan rakan seperjuangan yang
menyayangi diri ku..
termasuk makcik pakcik kat opis nie..
(wakakakakaka..jgn mare)
kite nie satu je..
lau kite ikhlas tolong orng...baik ngn orng.
orng psti baik ngn kite..
xkire ape pun.buat ngn ikhlas tanpa ape2 balasan tau.
betol taq kwan kawn..

aku sonok di sini..tapi satu tahap tu aku kne pikir diri dan masa depan aku..
tp hidup mesti ade gile gile stail.
huhuhuhu
lau xde hepi..xbest tau..korang tau taq..
ade gak time aku tensen..tp........ aku jarng nk meluahkan..tensen ke..monsen ke..
relaks rrrrr..
muka aweks ganus nie...still ok..
like penyus..walaupun anaknye diambil..walaupun die menangis..
tetap jua berenang ke lautan..mencari rezeki..
dan kembali ke daratan untuk meneruskan kitaran hidup...
ok bebeh..
kite sambung citer...aku sonok kat cini..sume orng baik ngan aku..
nk itu dapt..nk ini boleh..
best laaa.
lgpun aku nie kepala shot cket..ngan bos bos leh gelak2..
smpai bos ckap aku xde tensen.sebb hr2 keje sebagai kerani & juruterbang(rahsia)...
wakakakakakak.
(dulu nk keje pramugrari...tp xckup inci..xcukup jelita...
likes YM isabelajelita...YM delimajelita)
ahaksssss.


bubuy..
muahmuahmuah

No comments: