27 May 2010

WEH BEBEH- KEJE WEH...(directori)

salam 1 Malaysia gengs...


For PA-PA
CKJG nie..hehehehehe..
menyelamatkan hidup aweks ganu...
bos mitak update baru directori....(buku tepon,macm aku pegawai telekom lak..buku yellow pages)
ahaaksssss..bebeh
thanks alot bt kak Pia yng cute,comel..coz die sangup email directori..
TQ gak buat husni..hhehehehehehe..
bag email kat aku..
wakakakakaka..mau tak nye xde email JKR...bos cepatlah terbukak hati bt email JKR kat aku..
Bos suh aku buat direktori CKJG complete..
1. Buat 1 CKJG- nama,telefon,handpohe,alamat email
p/s: kepada warga CKJG tulislaa betul2 email coz bos penyelarasan & khidmat sokongan ni celik IT, N berjiwa senang hati sume nk pakai email
termasuk memo mesy.sessape xdapt tu mitak maaf ye...
2. Buat ikut Gred lak...J54 -J41,sokongan teknikal, Sokongan Operasi, sokongan PA
( nak siap ade  no Phone tu)huhuhuhuhuhu...

So kepada PA2...mitak maaf ye.. aweks ganu buat sume nie ikut arahan Bos(pengarah kepada KPPK penyelarasan &khidmat sokongan turn kepada PPK.then PPK turn kepada saya..
huhuhuhuhu

So sesape yang xdapat buku tepon yellow pages dari aweks ganu..sila silakan bagi tau. 
(att: PA only.wakakakakaka)sape yng nk kene bayar rrrrr....
tp tgok tempat gak laa nk bg kat PA nie..Lau dekat2 just bg 1 je.
mane yang penting akn di utamakan.
takut ade orng lain salah guna..huhuhuh)


Ok bubuy....
sebab dah setlle ynag nie update terbaru 27.5.2010





1 comment:

Anonymous said...

woi..lia..apa ko mencarut ni ha,,