10 June 2010

BERAT BADAN NAIK?> OH TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ANDA BERMASALAH DENGAN BERAT BADAN???

wakakakakakakak
aku pun....
aweks ganu nie dah naik berat melebihi had yng di benarkan  oleh my darling.

ahaiiiii...(tulung..tulung..)

nk dijadikan citer...
semalam..
aweks maknlaa 3X nasi..
pagi, tgah hari, petang...
blik blik..
timbang pg esok nye...naik 61KG..
tolong...
2KG naik..
adui..
menggelabah dah nie....
so aweks ganu pun terpaksa laa telan air herba..
dah 2 hari xmembuang...
mmg le naik lemak kat perut..
huhuhuhuhuhu

my darling pun mula lah nk mengeluarkan syarahan tak berbayar...
tp sebelum tu..
ikuti kisah peristiwa ini dulu..
ahaksssss..
alalai orng lain suka ngak guna mende nie....
ahaksssssss...(jgn mare)

Situasi pabila mesej masuk( Situasi  : tgah msej-  waktu kejadian : petang 08/10/10)
tut tut tuuuuuutttt..(vibrate tone)
satu ag..
greeekkk grekkk greeeekkk..(vibrate)hahahahha

abang cayang: ayanggggggg....

ayang(umie)   :abaaaannnggggggg....

abang cayang: ayang ku...syang ku...

ayang(umie)  : abang ku...bucuk ku..wangi wangi ku..

hahahahahhahahhhaa(jgn mare ye...nk nk ruby..hahhahahahahha)tension.

abang cayang : woi..sapa bile nk gini..letih aku ayang layan mu wak bolok nie...

ayang (umie) : hahahahahahah..nk wak gane..ayang tekan(tension) gile nie..(xla smapai masuk  HTR)hui hui hui..

abang cayang :nape ye ayng...ayng ade maslah ke...ce citer ke abang..citer la cayng bucuk ...

ayang (umie) : xde mende..just tonson je...tonson cket..tp blur byak..sumak(blur laa) doh nie...ayang xtau nk citer gane dah..

abang cayang : alal senang je..citer mcm cerita...taip je msej..sdah..

aku pun ngn malu malu kucing pun cerita laa..

ayang(cayang) : sebenar nye berat ayang dah naik 2kilo..mula mula 1 kilo..ayang makn nasi semalm 2X esoknye makn 3X timbng timbang 61KG.. tolong laa..ni lah ayang tensen nie..
nie je maslahnye..

abang cayang : tu je...(so mulakan la syarahan mu abg ku.. free je..xyah bayr..test test sore dulu)

so ini lah situsasi  yng berlaku sblum die call aweks ganu..membebel...membebel..
Antaraya :
> tulaa.abang kte dah jgn makn bayak...makn gak..kawal syang kawal syang (bgus btul dpt pkwe gini...direct direct kte ke aku)huh

> hr minggu nie kite g joging..titik..lemak tepu dah tu..(so ikut jelaa..boleh dating skali..)

> minumlaa produk jusmate.awak tu..kan dulu beli sngat.. xpun teh herba tu...telan byak banyak..(ayat menyindir laa  ni..-berapi dengar)

esoknye.. aku pun niat nk diet.. malam nye aku minum air teh herba..
blik keje xmkn..bt keje umah..turun naik tangga...
so esokkn pg pg..aku timbang dah turn 60KG selepas itu aku pun membuang sebayak 3X
pg mkan roti canai..petang aku mkan wafel..
heheheheheh.diet bos,..
petang semalm 09/06/10 abag aku mai amik opis..
kami blik umah..
sebelum tu.. singgah pasar malm..beli lauk mkn nasi kat umah..
mentang mentang dah turun ke angka 60 kg..
aku mask laa sedapsedap...
singgang sotong,goreng ikan,goreng pedal, ulam ulam..budu..
huhuhuhuhu
meyelerakan? menyelerakan? pastinye..
aku mkan nasi lah.mula mulaa cikit je..
pastu sedap..
aku tambah ag..
aku xbg abg aku tgok mase aku tambah nasi tu..tp abg aku sempat tengok..wakakakaa..
aku suh die diam..wakakakakak..
last last kami gelak sesame..
hahahaahahha
xjd ye nk membebel ke aku..
hahahahahahah
sorry bang..lauk sedap..so nk tambah lgi..


so itusajelah kisah hr nie..
panjang gile karangan aku nie..
catat rekod atu...



 












1 comment:

Anonymous said...

ko ni ada2 je kn..
huhuhuhuhu