03 June 2010

wasap wasp berasap..

salam 1 malaysia..
assalamualaikum. salam sejahtera..



hari nk dijadikan citer..
kak leha kesayangan sume demam...

so akulaa yng mmg wakil tetp jd pengganti die...
dah laa pg pg masuk unit sistem xde
unit sistem mcm otw nk ke PTM..
makin aku bosan.. 

fakta untuk semua ok.: unit sistem ni adalah cpu yng kornag duk pnggil2 tu..
sebnarnya bende besar nie orng pnggil unit sistem..
cpu tu yng kecik kat dalam kotak ni je..

so blik pada citer kite td..
aku dah tahp gaban boring..
xtahan dah niee..
so aku angkat blik unit sistem tu..
aku turn pat aku..
amik kabel aku sdri..
try jadi ke taq..
so pasang pasang..jadilaa.
so kepada sesape yng baiki semalam...
tahniah laa..
sbb awak gagal..
aku gak yang berjaya..
wakakakakka
so aku pun dpat layan YM..blog.. n internet..
dah sume dah ade..
lagu lak xde..
nyanyi lah aku sdri ngn suara asli..



testing sore...wakakak
so pergila mengemis lagu orng...(kak liza)
so sekarng tmpat nie dah maju cket..
sbb au guna perunding bertauliah untuk majukan kawasan pengarah nie..
wakakakakaka
jgan mare sesape yng tersa pedas tu...
huhuhuhu

P/S: moral nye...
sanggup bt ape saje untk hilang boring..
tekanan tinggi duk tempat yg skema..


bubyemuahahah

No comments: