11 June 2010

Reply Tag Husnie

hai ..salam..pe khabor sume...
harap harap chat lah..
hr nie..
hr paling best lam hidup..
coz sume orng xde..yang ade 3 pegawai..2 sokongan(kira ngn aku skali..)\
so byak mase laa..
nie..
hr nie..
aku nk blas tag husnie.." ko ni husnie..tau tau je aku xkn update blog..ttp gak suh aku tag untuk ko"ish ish ish..
so here aweks ganus come..


Nama samaran kamu????
- banyak gak laaa....antra senarai yang ade adelahhh...jen jeng jeng..


-> umie/ayang = only my sweetheart-lovely Azizan B. Mohd Amin and my son.(hehehe)


-> mie          = only my sweetheart fwendz.(nk wat mcm mne.abng aku sebut mie.sume sebut mie


-> lia            = my fwedz( kolej  & opis)


->dahlia       = My bos2 & lacture & cikgu


->Tirah        = my all past n now n future hosumate


->delima      = only one in 10persons...my pengarah CKJG


-> C-Fah     = ni just EX-Boy(first) & geng geng brother je yng panggil..abg gmuk dll


TARIKH PENTING DALAM HIDUP?
alahai husnie....
-> Time gaji laaa(hutang & belanja dah menunggu tu)
-> Tarikh besday, abang cayang, familiy n me.
-> selain tu kene pikir dulu...


SY SNGAT SUKA?
heeeemmmmmmm bayak gak nie...nnti yee...pikir dulu...
-> Baca novel,tgok novel,buku ilmiah
-> Makan,minum.
->maskan mama sy..best tu...
->aktiviti lasak(fuh best tu guna tenaga,otak n duit)


PERKARA YG BT SY HEPI?

-> entahlaa..yng nie xleh pikir snagat..coz ia dtng  & pergi...aku nie pelupa cket..


TEMPAT PERCUTIAN YG INGIN SY PERGI??
wow beb..lau ikiut hati mmg ingin blake..tp yng penting tgok bajet..sbb byak lg tngungan nk dijage..apepun ini adalah impian ok...
-> Bulan madu di ...Rahsia.
-> Pulau Redang(walaupun dekat je...
-> tempat yang rse nk pergi lee...(lgpun abg aku nie kdikut cket..)


SBB AKU JAWAB TAG NIE?
-> Sbb aku dh disuruh tag.
->ok gak layan bende nie..
->hhuhuhuhuhuh


6ORNG YNG NK DI TAG?
Haaaaaa..ni aku sokong si Ruby..
sespe yng nk tag..sila silakn laaa...

No comments: