28 July 2010

aku aku aku.(tgok citer duyung aridinata)

sape suke tengok citer dongeng ni..
walaupun ko dongeng tp aku minat citer ni..
ahakssssss...aku suke times si ari & mat jadi penyelam..huhuhuhuhu.tuff tu..
(tegap la badan die)huhuhu.aku xsuka mamat 2 ekor tu( si penyelam yang suka mengacau perniagaan pak mat selam)
kalau korang nk tau..dieorng ni shutting kat salah satu pulau kat terngganu.it means salah satu pulau di besut n Setiu. Aku orng Setiu pun Xpernah lgi nk g melancong kat Pulau tu..Just Ronda Ronda adelah..

Entahlaa.mmg betulkte orng..tempat orng kite nk g snagt tp tempat kite..pun taq habis jalan ag.heheheheheheh.aku bukan ape..takut air laut..
takut snagat..seumur hidup aku..aku xpernah mandi laut..walaupun umah aku dekat area pantai..huhuhuhuhlau nk mandi gak.bawak cebok(baldi kecik) untuk angkut air..
lgpun aku xsuka mandi laut sebab pasir tu..emmmmm..lg satu kulit cepat hangus..tp melepak tepi pantai sampai ke petang senja xpe..aku xfobia..tp ..jeng jeng jeng.....jgn duk berduaan sebb nnti kene tangkap basah.huhuhuhu

Eh berbalik pada citer Ari ni..emmm setakt ni aku xpernah miss laa citer nie..sbb aku nk tau kisah yng terjadi jikalau si Ratu Artantika tu dapt tau yng Ari melarikan diri ke dunia daratan.ape akan terjadi..emmm ape ye..kecian si Ari..aku xnk Ari jd Duyung hamba di kerak hitam..eeeeee gerun..

Tp si Cleo ni satu..payah nk paham isi hati si Ari ni..tp huhuhu namaye citer.kne bt episod panjang..jalan akhir citer dah tau..so menenti jalan tengh citer ni..Ko orang rse kan si Cleo ni sebenarnye keturunan Duyung gak ke..Sebb die ade kalung kerang yng lama.n then ye asyik mimpi bende sama je..Aku kecian kat ayah die..
knen guna guna..WoW!!!
WoW!!!!
sesape suka tgok..leh join isi pendapt ngan aku...

No comments: